sâmbătă, 9 iunie 2012

Prima Intalnire a Mireselor cu Stil - Impresii




A fost interesant la intalnirea Mireselor cu Stil din Oradea.
A fost prima si am avut emotii de nici nu se putea.
Timpul pentru pregatiri a fost destul de scurt, 2 zile.Ei bine acest lucru mi-a dat batai de cap :) Am pregatit pentru fete cateva mici surprize: insigne personalizate cu numele fiecareia si bineinteles cu logo-ul nostru al Mireselor cu Stil, cupoane cu reduceri si gratuitati pentru care va multumesc voua furnizorilor de servicii care ati acceptat aceasta colaborare :Oscar Foto, Still for Style Accesorii, Still For Style Photography,Daniela Popa - manichiura.
In sfarsit, totul a iesi asa cum mi-am dorit.

Au confirmat prezenta 13 fete si au venit toate.Ne-am cunoscut, am povestit am schimbat pareri … Fetele au fost mai mult decat prietenoase, am avut impresia ca se cunosc de cand lumea ...

Am rasfoit albumul de nunta al Ioanei si am fost fascinate de machiaj… coafura… rochia minunata … de nunta ei in intregime J

Renata nu contenea sa raspunda intrebarilor legate de luna ei de miere petrecuta pe taramuri colorate si exotice, care o bombardau din toate partile.

Simona a primit laude legate de coafura si machiajul din ziua nuntii … cand a fost o mica printesa :)

Corina nu a reusit sa isi lamureasaca toate nelamuririle legate de nunta ei J, de aceea mai e nevoie de o intalnire cat de curand posibilJ

Carmen a fost linistita … nu are inca stress-uri legate de nunta J

Cristina s-a miscat destul de repede, are puse la punct aproape toate aspectele legate de nunta ei.Au mai ramas mici detalii …Bravo Cristina!

Roxana mai are doar o saptamana pana la Cununia Civila, care va fi urmata de o petrecere in aer liber gen Barbeque, ceea ce mi se pare senzational.

Daniela ne-a povestit ce inseamna 2 ani de casnicie … la cele spuse de Dani am mai adaugat eu cate ceva… sper ca nu am speriat fetele J

Narcisa ne-a facut poze frumoase asa cum numai ea stie sa faca si ne-a impartasit cunostintele ei legate de salile de nunti, meniuri, torturi …

Bia, inca nu are stabilita o data certa a nuntii, dar un lucru e sigur: si-a gasit sufletul pereche.

Maya mai are putin putin pana la nunta.Totul este pus la punct … defapt aproape totul, trebuie sa mai lucreze putin cu viitorul mire, care are un zambet cuceritor, insa nu e prea incantat cand se striga Cheese J

Diana e foarte linistita … e scary cat de linistita e si mai are 2 luni pana la nunta …Diana wake up!!!!!:)...a si am uitat sa va spun pentru ea nunta e doar o formalitate -  Sa vina luna de miere!!!!:)

... iar eu, eu sunt foarte fericita ca fetele mele s-au simtit bine.


Va pup si pana data viitoare stati cu ochii pe Blog :)

2 comentarii:

  1. ce dragutz...;)) imi pare rau ca nu am stat si eu la poze:D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram ca la urmatoarea vom face si mai multe poze si atunci nu scapi de noi :P

      Ștergere